Thursday, May 20, 2010

Sedih dan bercampur2 perasaan..

Hari ni last LI..huhu...Lan ni xdtg lak, Adil g mana nth, Yus lg la ilang xdpt dikesan..tgl la aku sorang..dalam dok termenung sorang tiba2 terigt lak ex bf aku yang dh dekat 7 thn couple..aku try search kt google ape saje tentang nama die..akhirnya aku jumpa..die tetap mcam dulu..tp dh hensem skit..ape khabar die agaknya, dah ade pengganti aku ke, bila aku tgk blog die sejuk hati aku.cam2 ayat yg indah dari para ulamak die post..die sgt istiqamah..lelaki yg aku dambakan selama ini, bila bila dh dpt xlama lak aku ngn die..mmg dugaan..dalam aku dok khayal duduk2 ni aku terpk psl masa depan aku.......ape nk jd ngn aku ni..keje xde lg..aku dh nk konvo bulan 10 ni, nk guna byk duit.Sian mak abah aku kalo aku xkeje g..Kalo tebiu keje tu byk je tp aku ni dh la xde transport sume nk kena harapkan org jew..kalo dekat2 bleh la aku usahakan..xpela, ieda sabar la yew..ade hikmah semua ni..jgn cepat mengalah wahai diriku..yakinla yang indah2 menanti mu di depan sana............

1 comments:

Unknown said...

ieda kan kuat

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates