Monday, May 10, 2010

Kau telah jauh..jauh dari ku...

Lamanya aku xupdate blog ni.huhu..yela masa bahagia mana igt nk update kan bila dh derita skit baru la cari tempat mana2 nk aku luahkan sume rasa xpuas hati ni..Hari demi hari semenjak detik bersejarah itu aku jadi semakin tabah..aku xtau la aku pura2 tabah ke atau ego semata2..xkira la panggilan demi panggilan atau macam2 msj ugutan dan hinaan yang aku terima rasa seperti xberdaya lg utk aku layan semua itu..hati ni dh hancur berkecai kalau dikutip dan dicantum pun tetap ade bekasnya..kekadang terfikir gak aku, cm mana la nilai kasih syg seorg laki pada pompuan..tuluskah mereka menyayangi kita hanya sedikit kesilapan yang xdpt dielakkan..maybe ade hikmahnya..aku terlalu manyesal ngn diri aku sendiri..bodoh ya la aku rasa time ITU..herm..dan sebenarnya aku harap dia dpt balasan yg setimpal ngn sakit hati aku ni..biar die rasa...kalo xkena skarang aku doakan dia dpt lepas dia kawin atau ank2 dia yg kena..jahat ke aku ckp cm ni? maybe ade yg ckp jahat la..tp aku xde la nk wt bnda jahat tu aku harap smoga dia dibalas jew...bukan aku yg balas tp yg lebih berkuasa la balas..kuasa die lg power.. :)

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates