Wednesday, May 19, 2010

Bosan..

bosan nye la..bila mengenangkan hari2 terakhir aku di company ni..adoi..keje dh abeh wat smpi dh xtau nk wt pe..tp kdg2 sedih la nk tgl kan company ni..walaupun bos2 nye jahat tp membe2 kt cni ok.baik2 ngn aku..ni kire first time la aku LI ngn company melayu.pengajaran yang aku dapat company melayu ni sebenarnya takut nk kuarkan duit utk sesuatu yg berkualiti..nk yg berkualiti tp murah..nth pape..kedekut skit la..tu yg lambat maju. cam cina dorg mmg la biadap tp diorg xkesah kalo nk kena kuarkan duit jnji bnda tu very high kualiti la kan.lepas ni nk blk kg..nk amik lesen, pas tu dtg kl blk cari keje..dh keje baru bleh beli itu ini..cam2 aku nk wt bila dh keje.erm..kdg2 terpk gak psl kawen...adoi nk kena kawen lg..ish..lambat kawen nnt tua plak..herm..kawen pun jd mslah..cm ne ek..kawen xyah pk dulu la, nnt pening lak..haha. dh kawen nk kena beranak lak..alamak..kena beranak ke? kalo kawen trus ade anak xleh? hehe..aku mmg ngilu dan sgt la takut kalo cite bab beranak2 ni...hehe..

1 comments:

Unknown said...

untung la kan dia...dh bjaya...entah igat kan ak ke x dia ni...hahaha skrng ak lbih tbah...tpi ttap igat kat dia ni...adesss kenapa ssah ak nk lupa kan ko...tq sbb pnah b'kongsi ati ngn ak...huhuh

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates