Monday, November 30, 2009

sedih dan terluka...

malam ni satu perasaan yang amat sakit skali aku rasa...mula2 aku hepi je sembang tp bila satu perkara dikaitkan ngn aku rasa cm nk luruh jntung aku ni..tiba2 leh nangis lak. nape sume org nk bangkitkan kisah silam aku..siapa dia nl persoalkan hati aku..sungguh sedih bila kesediaan hati kita dicurigai...atau aku ke yg terlalu sensitip sgt..nape ade lak perasaan cm ni..kdg2 aku nk rasa nk bawa jauh diri dari pndangn sume org..sbb bila org dh pndang dn kenal kita cm2 nk tanya nk persoalkan..aku pun berhak bahagia berhak then dari sehari ke sehari aku cuba nk lupakan dia dan disaat aku dh semakin bleh lupakan dia..ada lak yg persoalkan.mana xsedih aku.benci la cm ni....benci perasaan cm ni.. :(

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates