Tuesday, October 27, 2009

Siapa aku selepas ini??

Dalam keseronokan aku nk abeh blaja ni sedih plak aku rasa..sebak...sume ade la..sedihnya nk tggl membe2 kt cni..tambah2 lg nk tgl membe baik aku..imah..dah dekat 2 thn aku sebilik ngn die..suka duka sume sama2..die penah tgk aku sedih. aku pun penah tgk die nangis sbb kena wt projek sorang2..hehe..sume kitorang share. tp aku xbyk share personal aku kt die. sbb die xbercinta g so die maybe xbrape phm sgt..aku mls nk bg die pening. kalo bab cite hal xpuas ati kt sape2 tu mmg slalu la..hehe..cian imh..tgl die sorang nnt..syg nk tgl kls..bg aku kt cni aku rasa sonok sgt bila blaja. lec yg ok2, sempoi2.adik2 kt cni pun best2.membe2 usah cite la..hehe.dalam byk2 tempat blaja cni la aku rasa plg best. baik dr sume segi. sume org pk nk blaja kejar ijazah xde nk pk hal yg remeh temeh dah..xsmpi sbulan aku akn melangkah tgl kan UTHM. byk sgt kenangan aku kt cni...dr xpndi programming bleh jd tera gak la..hehe..smoga aku akn jd org yg berguna selepas ini..yg akan berbakti pada mk abh aku, pada adik2 aku, pada bngsa2 aku.hehe..cewah..

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates