Wednesday, September 30, 2009

Hidup Baru..

Setiap manusia pasti pernah mengalami satu fenomena yg xdpt dilupakan dlm idup...cm tu gak aku..dn skang ni aku dlm proses nk berubah ke arah kehidupan yg lbih bgs. Aku dh nk abeh blaja..yes!..pas ni aku LI. aku dh apply..kt KL, kat BP and kat genting..biarla sume tmpat ni jauh dari org yg bleh sakit kan ati aku..biar aku berdiri ats kaki aku sndiri.aku xkan mntak tlg lagi pada org2 yg pernah aku sandarkan harapan utk aku berjaya..aku tau dgn usaha diri sendiri pun aku boleh berjaya. Sebenarnya mmg lumrah hidup bila kite susah xde sape pun nk pndang kite kalo kite sng mmg ramai la nk menempek tumpang gleme. Satu persatu aku akan mulakan dan akan ku balaskan..tunggu masa dan ketika..Bila api yang di nyala di tambah bara semakin lama akan jadi semakin besar..sedikit sebanyak dendam yang ada dalam diri aku ni tidak pernah luntur malah semakin menebal..selagi mereka tidak menerima pembalasan atas segala kesakitan yang aku alami aku xkan sng...ahahah

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates