Tuesday, May 12, 2009

Merdeka tp bukan merdeka..


aku dh abeh pekse tp aku blum present projek final aku. pada tarikh 13 hb 2009 kui 10 aku present kt depan panel. Masa tu aku akan gunakan kesemua kesabaran aku untuk melawan kata2 ganas panel.
Time2 genting cam ni sebenarnya aku begitu tertekan..terlalu tertekan. Aku tak sangka kawan yang aku begitu sanjung yang aku sayang yang aku jaja sume kebaikan nya tikam aku dari belakang. Jahat sungguh! aku tak sangka dia duri dalam daging.konon nk jadi heroin kisah cinta aku..last2 hancur berkecai gak mahligai yg dibina. Aku pun xtau nape la yg dia nk jeles sgt ngn aku. Bukan ke kalo kite bahagia membe2 kite pun bahagia. Busuk hati btul ko ni xxxxxxx buat baik ngn aku tapi kat blakang kate2 aku. Suruh aku wat itu wat ini konon utk kebaikan aku tapi akhirnya dipersenda. Igt la ko BEKAS sahabat sesungguhnya aku mangsa fitnah sampai org lain sangka buruk kat aku. Dan segala doa aku termakbul. Aku tak nak doa kejam2 utk ko tapi cukup la kalo ko rasa ape yang aku rasa. Semoga kebahagian ko pun tak kekal lama sebab ko tu menunjuk je yg ko konon bagus padahal bleh dikatakan sama ngn setan or maybe ko baik skit dari setan....and then trima kasih byk2 sebab fitnah aku...

1 comments:

ego789 said...

weh, apesal muke ko dlm nie mcm baru pas nangis jer..tau la bengang..!

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates