Friday, March 20, 2009

Tanpa cintamu untuk ku lagi..

Resah yang ku ubah dalam kata, melukiskan kesunyian tanpa engkau aku tak mengerti, meski pagi itu menatapi akan sunyi tanpamu, menemani aku sepi..Tanpa cintamu aku resah tanpa kasihmu aku hampa tanpa dirimu aku mati..tanpa cintamu aku resah tanpa kasihmu aku hampa tanpa dirimu aku mati..kini..benar-benar kurasakan dalam relung hatiku tanpamu aku tak mengerti..takut aku jauh dari dirimu dan kau tinggalkan aku sendiri tanpa mu ku mati..
Sungguh mendalam lirik lagu ni...ade la skali bila aku dengar lagu ni aku menangis. aku pun tak tau nape.Mungkin aku dapat rasakan masa tu kesakitan hati seorang lelaki..aku tau aku dah banyak sakitkan hati banyak pihak..tp percayala aku sedikit pun tak berniat.Dan aku terpaksa lakukan itu untuk memastikan org yang benar-benar mengajar aku erti cinta dan kasih sayang sentiasa berada dalam keadaan sihat dan bahagia..cinta tidak pernah meminta tapi memberi sepenuh hati..cinta juga memerlukan sebuah pengorbanan yang tulus dan suci..aku tidak pernah putus-putus berdoa semoga dia mengakhiri segala-segalanya.Hilangkan yang sepatutnya dan kembalikan yang telah lama wujud..Namun cinta ini terlalu kuat untuk penciptaku, aku berubah kerananya, setiap nafas aku untuknya..setiap pengorbanan aku adalah untuknya..LILLAHITA'ALA..

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates